Blog

Wyświetlono rezultaty 1-10 z 113.

Zrobiliśmy razem konkurs...

21-07-2014 21:44
31
Komentarze: 14
W działach: RPG, Kufel, konkurs
Zrobiliśmy razem konkurs...
Hmmm ... i wyszło jak wyszło. Chciałoby się powiedzieć, że było przy Kuflu sporo pracy, że to była ciężka harówa i walka z przeciwnościami losu. Że czasami pytałem się w duchu "Andrzej, ale po co Ci to?". Naprawdę chciałbym, móc napisać, że było ciężko, ale było warto. Niestety nie mogę. Przepraszam.  Organizacja Kufla była chyba najłatwiejszą rzeczą jaką robiłem w ostatnim okresie. Tfu.. jaką zarządzałem. Bo tak naprawdę konkurs sam się robił. Tfu... Wy go robiliście! Srsly Poniższa notka jest podziękowaniem dla tych wszystkich, którym się chciało. Tak więc jedzie...

Warhammer jest dla twardzieli

30-05-2014 13:13
7
Komentarze: 22
Hmmm  Dziś kolejna, krótka notka, nawiązująca do oddtailowej oraz do przegrywowej. Wpis nie ma żadnej wartości merytorycznej, więc jeśli czytaczu takowej szukasz, to tym razem możesz sobie odpuścić. W poprzednim wpisie napisałem, że gram młotkową kampanię. Intryga jest gruba, historia wciągająca, a akcja wartka i nie zawsze zakończona pasmem sukcesów. Ba, jak wiecie, ostatnio po wielkiej, wielogodzinnej konfrontacji dostaliśmy sromotny łomot i musieliśmy ratować się ucieczką. I to było fajne. Bo dostawanie łomotu bywa fajne, nawet gdy umieramy. Pytanie, czy umieranie bez łomotu nadal je...

RPGowe przegrywy

21-05-2014 13:51
22
Komentarze: 78
Hmmm Dziś będzie sentymentalnie i wyjatkowo subiektywnie. Jesteś przegrywem gdy nie udaje ci się w życiu. Gdy nie udaje ci się podczas sesji, jesteś RPGowym przegrywem. I to jest dobre. Ostatnimi czasy zdążyłem już zapomnieć ile satysfakcji daje przegrywanie w RPG. Odkąd stało się modne ustalanie przed sesją wszystkich szczegółów, mówienie otwarcie o swoich oczekiwaniach, krytykowanie, feedbackowanie, marginalizacja roli i autorytetu Mistrza Gry, ‘wyzwolenie’ Graczy i ogólny nacisk na to by każdy dobrze się bawił oraz by nikt nie został urażony, tego typu praktyki powoli le...

Kufel wystartował!

19-05-2014 11:05
25
Komentarze: 13
W działach: RPG, konkurs
Kufel wystartował!
Hmmm Jest mi niezmiernie miło ogłosić, że zapowiadany konkurs na mikro scenariusz do gry fabularnej – Kufel – właśnie się rozpoczął! Tematem obecnej edycji jest hasło „Siedzicie w karczmie”, zaś szczegółowe zasady konkursu znajdziecie w regulaminie. Przewidując potencjalne pytania przygotowałem także mini FAQ, w którym możecie znaleźć kilka słów wyjaśnień do niektórych punktów zasad. W razie gdyby pojawiło się więcej pytań, z chęcią odpowiem na wszelkie wątpliwości. Po 3 tygodniach przygotowań (aż się dziwie, że trwało to tak krótko!), daje wam konkurs, w którym sam...

Kufel na facebooku

16-05-2014 10:26
16
Komentarze: 8
Kufel na facebooku
Hmmm Dziś czysto informacyjnie: odpaliłem fanpage Kufla na facebooku. Ze swojej strony zrobiłem prawie wszystko, aby konkurs był naprawdę atrakcyjny. Niestety prac na niego nie napiszę, a powodzenie całej akcji zależy wyłącznie od ludzi, którzy zechcą wystartować. A aby wystartowali, muszą wiedzieć, że konkurs w ogóle istnieje. Stąd prośba o likowanie i udostępnianie stronki, bo tylko tak uda się dotrzeć do jak największej ilości osób. W międzyczasie ruszyła też oficjalna strona konkursu: www.kufel.polter.pl. Zabawa startuje już w najbliższy poniedziałek, więc już możecie pobudzać swoją wy...

Kufel - 10 powodów dlaczego warto pisać

13-05-2014 11:51
32
Komentarze: 11
W działach: RPG, konkurs
Kufel - 10 powodów dlaczego warto pisać
Hmmm Organizacja drugiej edycji mojego konkursu na scenariusz idzie pełną parą. Poniżej 10 powodów dlaczego warto będzie wystartować, pokazujących, że zawsze można więcej! 1. Jesteś niecierpliwy? Chcesz jak najszybciej pokazać światu swój tekst i usłyszeć opinie? Nie lubisz gdy ludzie zabraniają Ci mówić na głos na temat swojej pracy? Gdy na publikacje musisz czekać tygodniami? Kufel pozwala zgłaszać prace poprzez publikację w sieci. Skończyłeś pracę? Publikuj, zgłaszaj i zbieraj opinie i komentarze jeszcze przed zakończeniem konkursu! 2. Masz dość skomplikowanych zasad oceny?...

Konkurs - nagroda publiczności

05-05-2014 12:37
19
Komentarze: 23
W działach: RPG, konkurs
Hmmm Przygotowania do konkursu trwają w najlepsze! Dzięki waszemu wielkiemu wsparciu zabawa przerodziła się w inicjatywę społeczną, a to zobowiązuje. Chciałbym aby konkurs na scenariusz (btw. trzeba mu koniecznie wymyślić nazwę, jakieś propozycje?) był wydarzeniem istotnym, w którym naprawdę warto wziąć udział. Do tej pory udało się: Zebrać prawie 30 podręczników i dodatków RPG (większość w stanie idealnym), w tym kilkanaście samodzielnych gier. Zebrać ponad 1500 sztonów! Tak, przebiliście ustalony dość wysoko limit 1000 sztonów w mniej niż 24 godziny. I to w długi weekend! Samo 1.5k...

Konkurs - sztonowy crowdfunding

01-05-2014 11:40
18
Komentarze: 7
W działach: RPG, konkurs
Hmmm Pod poprzednią notką Senthe zaproponowała wsparcie konkursu na scenariusz zrzutką niepotrzebnych sztonów. Część osób nie czekała na zaaprobowanie pomysłu przeze mnie i od razu przekazała zbędne sztony stawiając mnie w sytuacji bez wyjścia. Ok, chcieliście to macie.  Jeśli ktoś chciałby dorzucić się do puli nagród a nie ma żadnego podręcznika który mógłby przekazać, zaś dysponuje wolnymi sztonami, z których i tak nie planuje skorzystać to istnieje możliwość przekazania ich poprzez kliknięcie w "Nagródź autora" pod tą notką. Wszystkie zebrane w ten sposób sztony zostan...

Konkurs na scenariusz - prośba o pomoc

28-04-2014 17:26
28
Komentarze: 20
W działach: RPG, konkurs
Hmmm Drodzy czytacze. Od organizacji Świątecznego Konkursu minęło prawie 5 miesięcy i pomyślałem, że fajnie byłoby podtrzymać tę inicjatywę organizując drugą edycję zabawy. Zasady byłby podobne: prosty regulamin, wyśrubowany limit znaków (tak by prace były krótkie) oraz klarowne zasady oceny pod postacią gustu tylko jednego sędziego. Mimo zupełnie spontanicznej organizacji, pierwsza edycja wypadała świetnie zarówno pod względem frekwencji jak i jakości oraz użyteczności samych prac. Chciałbym aby i tym razem wypaliło, lecz obawiam się, że moje chęci mogą okazać się niewystarczającą moty...

Dlaczego nie lubię jednostrzałów

03-03-2014 11:12
11
Komentarze: 12
W działach: RPG, sentymentalnie
Hmmm Dziś sentymentalna notka. Nie lubię jednostrzałów. Nigdy nie lubiłem. Jednostrzał jest jak szybki numerek w toalecie. Bez gry wstępnej, bez tulenia po. Ot, krótki akt, na który nie możesz się napalać, ani którym nie możesz się sycić. Co najwyżej wspomnisz o nim później, parę razy, z sentymentem. Jeśli masz szczęście, chociaż orgazm będzie dobry. Jeśli nie, jakiś mniej pijany imprezowicz nakryje cię w trakcie i nawet nie uda się skończyć. Grałem w życiu trochę jednostrzałów. Zdecydowanej większości nie udało się skończyć. Z kilku wyszły prawdziwe perełki. Szczególnym sentymentem darzę n...