Blog - Neuroshima

Wyświetlono rezultaty 1-5 z 5.

Poszukiwacze Zaginionej Ameryki

18-02-2013 22:30
24
Komentarze: 19
W działach: RPG, scenariusz, Neuroshima
Poszukiwacze Zaginionej Ameryki
Hmmm Od ostatniej notki minęły 2 lata, zaś od ostatniej RPGowej notki ze 3,5 roku. Sporo się w tym czasie zmieniło i u mnie i u ciebie droga polter-blogosfero, choć mam wrażenie, że mimo wszystko to ja wyszedłem na tym lepiej... Mimo to zew tęsknoty za Starym-Dobrym czasem kuje. Chciałoby się coś z tym zrobić, lecz nie da się tak z buta na starych śmieciach wchodzić z nowymi rzeczami, jakiś szacunek dla historii musi być. Dlatego też w ramach przeproszenia się ze starym blogiem i na poczet być może nowej relacji ofiaruje wam kawałek swojej RPGowej historii - Poszukiwaczy Zaginionej Ameryki, c...

Neuroshima Hex

02-01-2010 14:52
5
Komentarze: 4
W działach: Neuroshima
Neuroshima Hex
Hmmm Tym razem z kolei pozwoliłem sobie na Neuroshimowe podsumowanie armii i prezentację taktyki dla początkujących graczy (bo starzy wyjadacze wiedzą i tak o niebo więcej ode mnie przez co zawsze dostaje łomot na NHO od zawodników "z górnej półki") Zapraszam serdecznie do lektury :) NEUROSHIMA HEX - ARMIE I TAKTYKA PS. Jeśli ktoś jeszcze nie usunął mojego Polterowego bloga ze swojego blogrolla, a dodał mój nowy blog niech to zrobi, aby się nie dublowały wpisy. Z góry dzięki.

Jak (jeszcze lepiej) grać w Neuroshimę? + Przenosiny

16-11-2009 20:28
13
Komentarze: 11
W działach: RPG, sentymentalnie, Neuroshima
Jak (jeszcze lepiej) grać w Neuroshimę? + Przenosiny
Hmmm Co tu dużo pisać, stało się. Wczoraj miały miejsce kolejne dwa wydarzenia (widać wydarzenia lubią chodzić parami). Po pierwsze - spłodziłem tekst w którym staram się wyjaśnić jak zrobić z mechaniki Neuroshimy najdynamiczniejszy system na świecie. Po drugie postanowiłem przenieść bloga na blogspot. O ile pierwsze nie wymaga wyjaśnień, o tyle drugie być może tak. Choć szczerze mówiąc, nie chce mi się na ten temat rozpisywać, dlatego dla spragnionych wiedzy jedynie krótko się wytłumaczę. Głównie chodzi o 3 rzeczy:Wulgaryzmy - na Polterze nie mogę przeklinać, a czasem chcę. Ba, czasem uwa...

Karnawał Blogowy#3: Niezapomniana sesja

26-08-2009 14:39
10
Komentarze: 3
W działach: RPG, sentymentalnie, scenariusz, Neuroshima
Karnawał Blogowy#3: Niezapomniana sesja
Hmmm Przystanek Alaska powoli się rozkręca. W ostatnim czasie rozegraliśmy 2 sesje tej kampanii, przy czym obie obejmowały jeden rozdział, który całkiem ładnie się złożył podczas gry. De facto złożył się tak dobrze, że warto o nim napisać zwłaszcza, że obecny temat Karnawału Blogowego gorąco do tego zachęca. Na wstępie zaznaczę, że obecnie rozpoczęty przeze mnie Przystanek Alaska, nie jest najlepszą przygodą jaką grałem. Nie ma najciekawszej fabuły, nie ma najlepszych scen ani pierwsze dwie sesje nie były sesjami na których bawiliśmy się wybitnie. Graliśmy wiele lepszych sesji, bardziej zapa...

Neuroshimowa kampania 2 - Przystanek Alaska

23-08-2009 16:56
10
Komentarze: 1
W działach: RPG, scenariusz, Neuroshima
Neuroshimowa kampania 2 - Przystanek Alaska
Hmmm Po długim okresie przeciągającego się marazmu w mojej stałej ekipie w końcu dałem się przekonać na powrót do Neuroshimy. Neuro to ulubiony system jednego z moich graczy, który wiercił wszystkim dziurę w brzuchu od wielu miesięcy byśmy wreszcie pograli coś na poważnie w tym systemie. Niemal każda sesja zaczynała się słowami "Ej... a może by tak Neuro?". Istny horror zaczął się gdy przyszło nam testować Klanarchie - niemal każdy aspekt gry porównywany do Neuro, te westchnienia, to utęsknienie, to marudzenie zwieńczone słowami "Ta Klanarchia to nawet spoko by była, jakbyśmy w nią grali na m...