Blog - RPG

Wyświetlono rezultaty 1-10 z 102.

Zrobiliśmy razem konkurs...

21-07-2014 21:44
31
Komentarze: 14
W działach: RPG, Kufel, konkurs
Zrobiliśmy razem konkurs...
Hmmm ... i wyszło jak wyszło. Chciałoby się powiedzieć, że było przy Kuflu sporo pracy, że to była ciężka harówa i walka z przeciwnościami losu. Że czasami pytałem się w duchu "Andrzej, ale po co Ci to?". Naprawdę chciałbym, móc napisać, że było ciężko, ale było warto. Niestety nie mogę. Przepraszam.  Organizacja Kufla była chyba najłatwiejszą rzeczą jaką robiłem w ostatnim okresie. Tfu.. jaką zarządzałem. Bo tak naprawdę konkurs sam się robił. Tfu... Wy go robiliście! Srsly Poniższa notka jest podziękowaniem dla tych wszystkich, którym się chciało. Tak więc jedzie...

Kufel wystartował!

19-05-2014 11:05
25
Komentarze: 13
W działach: RPG, konkurs
Kufel wystartował!
Hmmm Jest mi niezmiernie miło ogłosić, że zapowiadany konkurs na mikro scenariusz do gry fabularnej – Kufel – właśnie się rozpoczął! Tematem obecnej edycji jest hasło „Siedzicie w karczmie”, zaś szczegółowe zasady konkursu znajdziecie w regulaminie. Przewidując potencjalne pytania przygotowałem także mini FAQ, w którym możecie znaleźć kilka słów wyjaśnień do niektórych punktów zasad. W razie gdyby pojawiło się więcej pytań, z chęcią odpowiem na wszelkie wątpliwości. Po 3 tygodniach przygotowań (aż się dziwie, że trwało to tak krótko!), daje wam konkurs, w którym sam...

Kufel - 10 powodów dlaczego warto pisać

13-05-2014 11:51
32
Komentarze: 11
W działach: RPG, konkurs
Kufel - 10 powodów dlaczego warto pisać
Hmmm Organizacja drugiej edycji mojego konkursu na scenariusz idzie pełną parą. Poniżej 10 powodów dlaczego warto będzie wystartować, pokazujących, że zawsze można więcej! 1. Jesteś niecierpliwy? Chcesz jak najszybciej pokazać światu swój tekst i usłyszeć opinie? Nie lubisz gdy ludzie zabraniają Ci mówić na głos na temat swojej pracy? Gdy na publikacje musisz czekać tygodniami? Kufel pozwala zgłaszać prace poprzez publikację w sieci. Skończyłeś pracę? Publikuj, zgłaszaj i zbieraj opinie i komentarze jeszcze przed zakończeniem konkursu! 2. Masz dość skomplikowanych zasad oceny?...

Konkurs - nagroda publiczności

05-05-2014 12:37
19
Komentarze: 23
W działach: RPG, konkurs
Hmmm Przygotowania do konkursu trwają w najlepsze! Dzięki waszemu wielkiemu wsparciu zabawa przerodziła się w inicjatywę społeczną, a to zobowiązuje. Chciałbym aby konkurs na scenariusz (btw. trzeba mu koniecznie wymyślić nazwę, jakieś propozycje?) był wydarzeniem istotnym, w którym naprawdę warto wziąć udział. Do tej pory udało się: Zebrać prawie 30 podręczników i dodatków RPG (większość w stanie idealnym), w tym kilkanaście samodzielnych gier. Zebrać ponad 1500 sztonów! Tak, przebiliście ustalony dość wysoko limit 1000 sztonów w mniej niż 24 godziny. I to w długi weekend! Samo 1.5k...

Konkurs - sztonowy crowdfunding

01-05-2014 11:40
18
Komentarze: 7
W działach: RPG, konkurs
Hmmm Pod poprzednią notką Senthe zaproponowała wsparcie konkursu na scenariusz zrzutką niepotrzebnych sztonów. Część osób nie czekała na zaaprobowanie pomysłu przeze mnie i od razu przekazała zbędne sztony stawiając mnie w sytuacji bez wyjścia. Ok, chcieliście to macie.  Jeśli ktoś chciałby dorzucić się do puli nagród a nie ma żadnego podręcznika który mógłby przekazać, zaś dysponuje wolnymi sztonami, z których i tak nie planuje skorzystać to istnieje możliwość przekazania ich poprzez kliknięcie w "Nagródź autora" pod tą notką. Wszystkie zebrane w ten sposób sztony zostan...

Konkurs na scenariusz - prośba o pomoc

28-04-2014 17:26
28
Komentarze: 20
W działach: RPG, konkurs
Hmmm Drodzy czytacze. Od organizacji Świątecznego Konkursu minęło prawie 5 miesięcy i pomyślałem, że fajnie byłoby podtrzymać tę inicjatywę organizując drugą edycję zabawy. Zasady byłby podobne: prosty regulamin, wyśrubowany limit znaków (tak by prace były krótkie) oraz klarowne zasady oceny pod postacią gustu tylko jednego sędziego. Mimo zupełnie spontanicznej organizacji, pierwsza edycja wypadała świetnie zarówno pod względem frekwencji jak i jakości oraz użyteczności samych prac. Chciałbym aby i tym razem wypaliło, lecz obawiam się, że moje chęci mogą okazać się niewystarczającą moty...

Dlaczego nie lubię jednostrzałów

03-03-2014 11:12
11
Komentarze: 12
W działach: RPG, sentymentalnie
Hmmm Dziś sentymentalna notka. Nie lubię jednostrzałów. Nigdy nie lubiłem. Jednostrzał jest jak szybki numerek w toalecie. Bez gry wstępnej, bez tulenia po. Ot, krótki akt, na który nie możesz się napalać, ani którym nie możesz się sycić. Co najwyżej wspomnisz o nim później, parę razy, z sentymentem. Jeśli masz szczęście, chociaż orgazm będzie dobry. Jeśli nie, jakiś mniej pijany imprezowicz nakryje cię w trakcie i nawet nie uda się skończyć. Grałem w życiu trochę jednostrzałów. Zdecydowanej większości nie udało się skończyć. Z kilku wyszły prawdziwe perełki. Szczególnym sentymentem darzę n...

O feedbacku poraz czwarty

20-02-2014 12:44
13
Komentarze: 13
W działach: RPG
Hmmm Poniższa notka była pierwotnie komentarzem do wpisu Włodiego, ale rozrosła się do tego stopnia, że żal ją zgubić wśród komentarzy. Feedback to dość skomplikowana sprawa (napisałem o nim 3 teksty (Jak rozmawiać z Graczami; Jak nie rozmawiać z graczami oraz Dlaczego nie rozmawiamy ze sobą , a i tak pewnie mógłbym napisać drugie tyle). Sam nigdy o niego nie pytam, bo dla mnie jest to trochę nienaturalne. Czemu? O tym poniżej. Btw. to że nie pytam nie znaczy że go nie dostaje, bo często gracze lubią dać feedback nawet jak się ich o to nie prosi, no ale co poradzić. Ogólnie r...

100 wpisów o RPGach

18-02-2014 13:16
20
Komentarze: 14
W działach: RPG, sentymentalnie
Hmmm Dziś sentymentalna notka podsumowująca. Od założenia mojego polterbloga minęły 102 notki. 102 notki, z czego na palcach jednej ręki można policzyć offtopowe wpisy, niezwiązane z grami fabularnymi. Czy to dużo czy to mało? Nie umiem powiedzieć, ale przebita 100 to zawsze jakiś sentyment. Z tej okazji postanowiłem wybrać część napisanych do tej pory wpisów i podlinkować ku pamięci. A nuż tytuł kogoś zainteresuje na tyle by pobawić się w blokową archeologię? Swoją drogą jak już jesteśmy przy grzebaniu w przeszłości. Na tegorocznej zjavie miała miejsce zabawna sytuacja. Wziąłem udział w ses...

Jak grać lepiej vol 4 – pchanie scenariusza

12-02-2014 14:07
14
Komentarze: 20
W działach: rpg
Hmmm Miewacie gorsze sesje? Spotkania, z których nie jesteście zadowoleni, lub wręcz uważacie je za stratę czasu? Ja też miewam. I dobrze, bo dzięki błędom i problemom sesyjnym mam materiał na serię ‘Jak grać lepiej’. Miał to być cykl notek, w których analizuje realne problemy z konkretnych sesji, bez wymyślania i dumania nad hipotetycznymi sytuacjami. Do tej pory pisałem o problemie zbyt dużej ilości wątków (z mojej ‘Krasnoludzkiej kampanii’), irytującym gościu (z kampanii Elemental) oraz o zgubnych skutkach wizualizacji scen (z epickiego jednostrzału o ratowaniu świa...

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.