Blog - systemy

Wyświetlono rezultaty 1-2 z 2.

Klanarchia - recenzja

09-11-2009 14:44
21
Komentarze: 8
W działach: RPG, Klanarchia, systemy
Klanarchia - recenzja
Hmmm Zeszły tydzień był tygodniem wielkich wyczynów. Jednym z nich było wydanie wszystkich moich życiowych oszczędności na PDA-PGE, drugim zaś było napisanie recenzji Klanarchii. O ile na pierwszy rzut oka te dwie czynności nie mają ze sobą wiele wspólnego to jest parę rzeczy, które je łączy: Do obu potrzebny był impuls, coś co sprawiło, że w jednej chwili człowiek postanawia zamienić myśli w czyn, a ponadto w obu przypadkach teraz pozostaje tylko czekać. I o ile czekanie z PGE w kieszeni pozwala mi spać spokojnie nie martwiąc się o przyszły zysk, o tyle czekanie po publikacji recenzji Klana...

Savage Worlds crash test

15-02-2008 15:29
0
Komentarze: 48
W działach: RPG, systemy, pomysły
Savage Worlds crash test
Hmmm Zdegustowany topornością mechaniki Młotka, oraz nieco znudzony mechaniką Neuro, postanowiłem wreszcie sięgnąć po coś świeżego. Padło na Savege Worlds. Podstawą mechaniki podobno ma być "Fast! Furious! Fun!", podobno bo to co otrzymałem na ostatniej sesji to "Fucking! Frustrating! Flatness!", no ale po kolei. Konwencja Po krótkiej dyskusji ustaliliśmy, że będziemy grać w świecie Warhammera, na mechanice Savage Worlds. Generalnie mechanika młotka ssie z połykiem więc wydawałoby się, że gorzej być nie może. Przeliczyliśmy się. Tworzenie postaci Po wyborze konwencji, przyszedł na stwor...