Blog - systemy
Wyświetlono rezultaty 1-2 z 2.
Klanarchia - recenzja
09-11-2009 14:44
21
Komentarze: 8W działach: RPG, Klanarchia, systemy
Hmmm
Zeszły tydzień był tygodniem wielkich wyczynów. Jednym z nich było wydanie wszystkich moich życiowych oszczędności na PDA-PGE, drugim zaś było napisanie recenzji Klanarchii. O ile na pierwszy rzut oka te dwie czynności nie mają ze sobą wiele wspólnego to jest parę rzeczy, które je łączy: Do obu potrzebny był impuls, coś co sprawiło, że w jednej chwili człowiek postanawia zamienić myśli w czyn, a ponadto w obu przypadkach teraz pozostaje tylko czekać.
I o ile czekanie z PGE w kieszeni pozwala mi spać spokojnie nie martwiąc się o przyszły zysk, o tyle czekanie po publikacji recenzji Klana...
Savage Worlds crash test
15-02-2008 15:29
0
Komentarze: 48W działach: RPG, systemy, pomysły
Hmmm
Zdegustowany topornością mechaniki Młotka, oraz nieco znudzony mechaniką Neuro, postanowiłem wreszcie sięgnąć po coś świeżego. Padło na Savege Worlds. Podstawą mechaniki podobno ma być "Fast! Furious! Fun!", podobno bo to co otrzymałem na ostatniej sesji to "Fucking! Frustrating! Flatness!", no ale po kolei.
Konwencja
Po krótkiej dyskusji ustaliliśmy, że będziemy grać w świecie Warhammera, na mechanice Savage Worlds. Generalnie mechanika młotka ssie z połykiem więc wydawałoby się, że gorzej być nie może. Przeliczyliśmy się.
Tworzenie postaci
Po wyborze konwencji, przyszedł na stwor...